Bibliaprogramok

A régi könyv és a modern eszközök találkoznak

A Biblia a házasságról

2010. május 13. 12:07 - Csabosz

A biblia.hu oldal feldolgozta dr. Pálhegyi Ferenc nagyszerű könyvét: Keresztyén házasság (Bp., 1999.) Az illusztrációk Gaál Éva munkái. Ezt a könyvet készítettem most el The Word modulként.

Részlet a beköszöntőből: Véleményem szerint a pszichikum működéséről és az emberi kapcsolatok törvényszerűségeiről a Biblia lényegesen többet mond, mint az élettelen természet működéséről. Persze nem mindent mond el róla. A pszichológiai ismeretek ezért lehetnek nagyon hasznosak a keresztyén ember számára, különösen akkor, ha lelkigondozói munkát kell végeznie.
Ugyanakkor az ember életéről a legfontosabb tudnivalókat a Biblia mondja el. Mint ahogy a természetet csak akkor értem igazán, ha tudom: Isten alkotása, az embert is csak akkor értem meg, ha tudom: mi végre teremtette őt Isten, mivel bízta meg, miben bukott el, és hogyan állhat helyre a kapcsolata újra az Élet Forrásával, hogy eredeti hivatását betölthesse.

Letöltés: http://www.mediafire.com/?mg2nmzojtlz

 

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bibliaprogramok.blog.hu/api/trackback/id/tr731999606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

David-Papa 2010.11.13. 11:02:03

Kedves Csabosz!
Mint a Pápai Ref Teol hallgatója most találtam rá a Word programra és a hozzá tartozó linkekre.
Ezért most olvastam a bejegyzéseidet így pl. a 2010.01.15-öt a szerzői jogokról.
Nem a szerzői jog miatt szólok, hanem szerintem egy nyilvános anyagnál is "illik" megkérdezni a szerzőt és kérni a hozzájárulását, már csak azért is mert keresztyén testvérünkről van szó. Jelen esetben a biblia.hu-n Pálhegyi Ferenc könyve mellett ott van egy köszönetnyilvánítás, hogy a szerző hozzájárult a közzétételhez. Azt gondolom ezeket az utakat te moduljaidnál is érdemes lenne végigjárni (ahol lehet). Ezt egyébként Baranyai Laci moduljainál láttam.
Isten áldásával: Dávid

Csabosz · http://bibliaprogramok.blog.hu 2010.11.13. 17:58:23

Kedves Dávid!
Tudnál segíteni ebben az "illendő" dologban nekem?
Előre is köszönöm!

David-Papa 2010.11.17. 10:55:11

Kedves Csabosz!
Egy email címmel tudok csak segíteni:
palhegyi.ferenc(kukuc)bhsz.hu
Isten áldjon,
Dávid
süti beállítások módosítása