Bibliaprogramok

A régi könyv és a modern eszközök találkoznak

Vidd magaddal a Bibliát a telefonodban

2009. február 14. 10:52 - Csabosz

Az általam ismert legjobb telefonos bibliaprogramot Jolon Faichney készítette. Mára már kialakult egy közösség is a projekt körül.

A magyar új fordításhoz szükséges fájlokat innen és innen töltheted le. A magyarra fordítást, és azt, hogy a program a protestáns új fordítás szövegét tartalmazza Kiss Gergelynek köszönhetjük.

Fontos, hogy telefonod jar memória kezelése nagyobb legyen 1 Mb-nál.

Frissítés: további magyar, héber és görög bibliák (GoBible) elérhetők Kalló Bernát honlapján.

25 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bibliaprogramok.blog.hu/api/trackback/id/tr96942344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vorosrobi 2009.02.15. 11:28:04

Újra én:)

Kipróbáltam SE K610i-re (segített a program honlapján lévő fórum).
Miután csatlakoztattam a telefont, az Other nevű mappába készítettem egy GoBible mappát és oda másoltam be a két előzőleg letöltött fájlt.(Hungarian.jad, Hungarian.jar)

Ezután leválasztottam a gépről a mobilt és simán belépkedtem a mappába, ahol alapból felajánlotta a Telepítést. 5 másodperc és már indult is:)

Csabosz · http://bibliaprogramok.blog.hu 2009.02.15. 16:13:00

Kösz a tesztet Robi! Legalább nekünk kettőnknek biztos érdekes a blog témája :)

MachTi 2009.05.20. 23:58:38

Sziasztok!
Megpróbáltam feltölteni Nokia E50-re, de befejezs előtt azt írta ki a telefon, hogy "Kötelező attribútumok hiányoznak". Mit rontottam el, tudtok segíteni?
Tivadar

Csabosz · http://bibliaprogramok.blog.hu 2009.05.21. 00:05:48

Fontos, hogy a .jar és a .jad fájl is legyen letöltve, és ugyanabba a mappába elhelyezve. A Nokia PC Suite programban pedig az Alkalmazások telepítése menüpontot használd!

Csabosz · http://bibliaprogramok.blog.hu 2009.06.20. 14:17:30

A box.net jelzése alapján eddig 27-en töltötték le ezt a programot. Sikerült feltelepíteni? Működik, tudjátok használni?

rigo77v 2009.09.11. 09:57:00

Sziasztok!
Örs vagyok, egy E51-es tulajdonosa. Hasznos volt ez a fórum, valamikor ugyanis csak a jar-t indítottam el, a jad-ot nem másoltam mellé. Innen tudtam meg, hogy hibáztam.

A program sikeresen telepítődött, 2 perces tesztelés után hibátlanul működik. Egyelőre csak jót tudok mondani róla.
Nagyon tetszik hogy nemcsak a kalapos hosszú ő-t ismeri fel, hanem e rendeset is. Kereséskor ez elengedhetetlen.

Áldjon meg az Úr, Csabosz... megérte. :)

Csabosz · http://bibliaprogramok.blog.hu 2009.09.11. 12:03:40

Szia Örs!

Örülök, hogy neked is tetszik a program. Én is napi szinten használom.
Csak egyetlen dolgot kellene még fejleszteni rajta: a keresési eredmények közötti váltásokat jó lenne, ha meg lehetne oldani egy billentyűkóddal. Hátha Jolon megcsinálja majd...
Egyébként eddig 75-en töltötték le innen ezt.

Áldjon az Úr mindenkit, aki letölti és használja ezt a programot!

Csaba

barna0bas 2009.11.03. 16:25:36

Sziasztok!

Én a twitteren bukkantam rá, ha nem telefonos programra, de majdnem: naponta több biblia idézetet kapok, amit a telefonomon olvashatok.

Itt lehet feliratkozni:

twitter.com/istenigeje

Csabosz · http://bibliaprogramok.blog.hu 2009.11.03. 22:21:12

Megtaláltalak twitteren, el is kezdtelek követni, ha már voltál olyan kedves, hogy hozzászóltál.

Csabosz · http://bibliaprogramok.blog.hu 2009.11.03. 22:24:45

Ja, és én is követem egy ideje a twitter.com/istenigeje csatornát.

Kuruc 2010.02.03. 16:45:22

Hello!!! Nokia 5610 xpressmusic-ra tettem fol a bibliat annyi volt a dolgom hogy letoltottem a .jar es a.jad fajlokat aztan bedugtam a telefont a pc-be es az asztalrol behuztam a megadott mappaba tetszoleges mappaba ! aztan a telefont lecsatlakoztattam a pc-rol es nagyon jol mukodik a program !!! Orok hallam a fejlesztoknek es a segitokessz tesoknak !!

The_Genius 2010.06.15. 22:31:45

Sziasztok!
A program magyar verzióját már le lehet tölteni közvetlenül a mobiltelefonra is.
Itt a link:
wap.jolon.org/35
ezt kell beírni a mobil böngészőjébe.
Automatikusan települ, és már indítható is.
Nálam 2 perc alatt működött, Nokia X6-on.

Csabosz · http://bibliaprogramok.blog.hu 2010.06.15. 22:38:16

Kösz a híradást erről a lehetőségről!

RafaelB 2011.01.17. 20:27:00

Dicsőség az Úrnak! Köszi a mobil Bibliát!
Nézzétek meg az oldalam és nyugodtan ajánljátok, ha tetszik, megtiszteltetésnek venném!
www.rafael.hu

KEEP · http://joomla.blog.hu 2011.01.19. 07:42:50

Én Androidra keresek valamilyen Biblia alkalmazást, ami offline is tud működni és van benne új fordítás.
A Bible Discovery nagyon jó lenne, tud szótárakat, kereszthivatkozásokat, de csak Károli van benne (www.mobilbiblia.hu/android.php). A BibOlKa szintén.

Csabosz · http://bibliaprogramok.blog.hu 2011.01.19. 10:47:04

@KEEP: Az AND Bible nevű programot ajánlom. Offline tartalmazza a bibliákat. A crosswire.org adatbázisait használja (letölthető a programon belül). Ezek között megtalálod az új fordítást.
www.appbrain.com/app/and-bible/net.bible.android.activity
Kösz a kérdést. Hamarosan írok majd itt egy bejegyzést az androidos bibliaprogramokról, mert én is androidos vagyok egy ideje.

KEEP · http://joomla.blog.hu 2011.01.19. 21:58:47

Letöltöttem.
Az oldalt felvettem az RSS readermbe.
:)

SzESz 2011.02.12. 14:52:33

Kedves Csabosz!

Talán lehet nem a megfelelő helyen kérek segítséget, de én arra volnék kíváncsi, hogy hogyan tudok katolikus Bibliát mobilra készíteni *.jar kiterjesztéssel, vagy letölteni és esetleg más könyveket is ilyen *.jar programmá alakítani mondjuk egy microsoft word dokumentumból???

Bízom benne, hogy érthető a kérésem, kérdésem.
Szíves válászát várva!!!

Csabosz · http://bibliaprogramok.blog.hu 2011.02.12. 17:40:08

@SzESz: Szia! Nekem sajnos nincs meg a szakmai tudásom ehhez. Tudok azonban valakit, Kalló Bernátot, aki viszont elkészítette a Szent István Társulat fordítását is Go Bible formátumra. Itt lehet letölteni:
sites.google.com/site/kallobernat/biblia/mobil
Ha más fordítást te magad szeretnél elkészíteni, szerintem keresd meg Bernátot: kallo.bernat@gmail.com

Annasári 2011.07.09. 21:46:53

Annyira hálás vagyok ezért a programért! Azonnal működésbe helyeztem és először persze kipróbáltam a keresőt és csakúgy fejből véletlenszerűen beírtam valamit és pont az az ige jött ki amire éppen szükségem volt! Istennek hála érte! És áldjon meg mindnyájótokat, akik ennek a létrejöttében részt vettetek!

Csabosz · http://bibliaprogramok.blog.hu 2011.07.09. 22:11:26

@Annasári: Örülök, hogy sikerült telepítened a programot, és hogy ilyen hálát fakaszt belőled. Használd Isten dicsőségére!

bobbantyú 2011.12.26. 23:25:15

Sziasztok. Boldog Karácsonyt. Érdekelne, hogy van e a HUNGARIAN Gobible Android platformra is?

bobbantyú 2011.12.26. 23:27:32

@SzESz: READMANIAC programmal készíthető bármilyen könyvből(txt és html) jar file. ezt a telefonok többsége kezeli.
süti beállítások módosítása